Utkast: Sept. 4, 2011

2011-09-04 / 17:20:17
Usch jobbade hela dagen och natten igår, inge mer trött idag efter att ha bara sovit ca 4 timmar innan jag skulle åka hem till Västerås igen. Jobbade iaf på rave igår, så jävla nice. Helt sjukt roligt folk som fanns där också. Sen vart det gamla stan like always :). Nu sitter jag på tåget hem iaf igen, ska bli skönt att sova i en riktig säng för en gångs skull. Och slippa allt tjat om att städa hela tiden, sen ska jag testa min nya klänning, det kommer väl en bild på den här sen :D Ska försöka uppdatera lite mera nu, ser att de är några som kikar på min blogg varje dag faktiskt ;)

Btw så bokade min syster fel tåg åt mig, så fick sitta på T-centralen i 1h och 30 min innan tåget kom. Och så fick jag sittplats 350.- till Västerås från stockholm FATTA DYRT. kostar egentligen bara 130 att åka för mig hem :) och så hade vi massa strul med den där jävla biljetten, skulle vara sms biljett men den kom inte? Så fick sitta i 30 min i kö inne på sj för att vänta på att få en biljett som visade att den var betald.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: