Tråkigt

2011-09-02 / 17:53:41

Att blogga har blivit så tråkigt, vet inte alls vad jag ska skriva längre...
Menmen here we go ;)


Jesper har väckt mig ca 700 gånger under morgonen för att han skulle iväg med en kompis men lyckades inte få upp mig så han sa typ "okey sov en timme till " Sen vaknade jag av massor med pussar igen men somnade om lika fort. så höll de på tills typ halv 2 då jag åkte hem till Masmo igen för att sova vidare med min Verre :D

Iaf så har vi vaknat igen, och vart ute och rökt :) Nu väntar vi på att vår chef ska komma hem med food, dödshungrig heter de! Senare blir det att dra till gamla stan och jobba med HARAKIRI, komsi och smaka vet ja! Eller gör det inte ni kommer dö ch grina efter mamma ;)

Kommentarer!
Postat av: Madelene

Gå in på bloggen och kommentera om vad just DU vill läsa om!



Ha en toppen dag :) / Madelene

Kommenterat - 2011-09-03 / 13:51:20  | URL - http://mkvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea

Kommenterat - 2011-09-04 / 12:58:51
Postat av: Linnea

Blogga om sånt då? Ditt jobb,vad du gör om dagarna,osv :)

Kommenterat - 2011-09-04 / 13:00:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: