Tidsfördriv.

2011-09-19 / 00:42:46
Favoritgodis: Asså, äter inte godis. Men om jag måste välja så zoo-apor :)

Är det nåt du absolut inte äter:
Ehum, LÖK! o typ bönor ;)

Kläder just nu:
Sovtröja :)

Musik just nu:
Svensk hiphop, hjären - alla dina lögner :)

Vad sa du senast:
Godnatt till mamma :)

Favoritväder:
Sommar, kosta kläder och bad ;)

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
VERRE! Datorn och telefonen :)

Morgon- eller nattmänniska:
Verkligen en nattmänniska :)

Spara eller slösa:
Slösa ofc ;P

Tror du på liv på andra planeter?
Nej, patetiskt ^^

Tror du på mirakel?
Nej.

Största svaghet:
Får känslor för lätt, för fel personer!

Om du fick välja en superkraft, vilken skulle du välja?
Tankeläsare? :)

Vad vill du jobba som?
Makeup-artist eller nagel teraput ^^,

Skriver du dagbok?
Who knows ;)

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Isåfall vart?
Done that.

Stökigt eller välstädat?
Mitt golv är min garderob ;)

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Höjdskräck ^^

Hur många syskon har du?
En syster :D

Vad är du mest rädd för?
Spindlar.

Är du rädd för blod?
Nej :P

Gillar du att sjunga?
HELL YEAH

Vilket gymnasieprogram gick du och varför?
Inget, för jag inte orkade med skolan.

Anser du att du är stark?
Jarå

Brukar du sola?
Yes :)

Kaffe, te eller inget?
Kaffe, vuxen poäng ffs ;P

Har du en besatthet?
Min telefon xD
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: