Nattbloggning

2011-09-06 / 03:48:18
Bra att man kan sova... Eller?
Sa för typ 2 timmar sen att jag skulle gå och sova men det gick ju som det gick? Så jävla van att sova med Verre eller Jesper, åh gud vad jag saknar Jesper seriöst. Finns ingen som den killen seriöst, kan vara mig själv med honom, och han får mig ALLTID att le, även om vi bråkat två gånger, ja faktiskt bara två gånger. Det är något speciellt med den här killen, för aldrig har jag varit så lycklig som jag är med honom. Bästa dagen var när du kom till Surahammar första gången 25e juli, oh shit gått över en månad sen vi träffades första gången :O och gud vad jag var nervös den dagen. Bejbi :love:


Btw, MITT äckliga ex.

du ska veta att jag träffat en som är ALLT som du inte var, och du ska veta att jag är säker!
Och du ska veta att han är den rätta och du ska veta att jag menar de!


Ignorera aldrig någon som verkligen bryr sig om dig. För en vacker dag kommer du att inse att du har förlorat en diamant, medan du var och samlade sten

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: