I'm blind to you haters.

2011-07-21 / 16:41:56
Asså att be om någon åsik och sedan bli arg för de svar man får tillbaka och lägga upp det på sin blogg för att "folk" ska kommentera svaret är ju bara omoget.

Sitter och plattar håret och sånt nu ska fixa klart mig sen ska jag iväg till affären ;) ska väl dra iväg sms till Jesper :) Sen får vi se vad som händer idag, inga planer så jävla dåligt väder ute alltså :o
Kommentarer!
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

haha arg är jag inte. Tyckte bara det var kul att visa upp det eftersom du var den enda som tyckte så och jag har väl rätt att försvara mig om din åsikt ;)

Kommenterat - 2011-07-21 / 17:44:59  | URL - http://guevacci.se
Postat av: mostafa

ska vi ha sex din sexiga svenne brud? jag svär bror bästa du kan få!<3

Kommenterat - 2011-07-21 / 18:58:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: