bätter på botten.

2011-07-22 / 18:01:30
Lagar hamburgare med pommes, eller ja min mamma gör det. MUUMS.

Vaknade för typ 1 timme sen, och jag tänker inte ens klä på mig för idag tänker jag inte gå ut. Somnade vid 12.00 imorse, åskat hela natten och morgonen det slutade vid 12 därför jag kunde sova. Läckert att ligga i sängen med hjärtat i halsgropen hela natte. Japp jag är rädd för åskan :( lite fail. Ska ta mitt täcke och lägga mig i soffan med en ipren och vänta på mat nu :D

ciaaoo

" haters make me famous "
Kommentarer!
Postat av: Prause =)

Så puttinuttit! :M

Kommenterat - 2011-07-22 / 19:39:04
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

Kommenterat - 2011-07-24 / 11:16:38  | URL - http://bodypalace.blogdpot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: