är det nu jag ska...

2011-08-18 / 21:25:57
  • Amanda Antonsson
    den 10 augusti
    Amanda Antonsson
    • Din lilla hora ska nog fan ta och leta upp dig och sparka ut tänderna på dig!
  • Sara Gustavsson
    • HHAHAHA och vem fan är du? :)
  • Amanda Antonsson
    för 5 timmar sedan
    Amanda Antonsson
    • Det får du se sen när jag kommer till södertälje, då kanske du inte är lika kaxig som du är bakom datan ;)
  • Sara Gustavsson
    för 2 timmar sedan
    Sara Gustavsson
    • HAHAHHAHAHA asså serri bruden skaffa liv :)
  • Amanda Antonsson
    för 43 minuter sedan
    Amanda Antonsson
    • Du ska skaffa ett liv och inte springa efter andras killar, men du har gott om tid på dig, jag kommer inte dit förrän den 11 :)
  • Sara Gustavsson
    för 4 minuter sedan
    Sara Gustavsson
    • HAHAHA andras killar? och jag har sprungit efter vem ? :)
  • Amanda Antonsson
    för ungefär en minut sedan
    Amanda Antonsson
    • Kommer du inte ihåg vilka du sprungit efter? Hor varning..
  • Sara Gustavsson
    43 sekunder sedan
    Sara Gustavsson
    • eftersom din kille bor i karlskrona så... KIM? :)
  • Amanda Antonsson
    4 sekunder sedan
    Amanda Antonsson
    • tror jag inte behöver säga nått, vi hörs, va så säker på de ;)

HAHAHA tror jag dör så pinsam tjej :D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: